loading...
خـــــــلـــــیــــــج دانـــــــلــــــــود
^҉♕ɱ͊▒ʘ͊▒ɦ͊▒ֆ͊▒ℯ͊▒ɳ͊♕҉҉҉ بازدید : 43200 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (0)

هر سال طرفداران بازی‌های کامپیوتری که از طرفداران سر سخت فوتبال هم هستند با شروع فصل جدید منتظر انتشار نسخه جدیدی از بازی تحسین شده، موفق و فوق العاده محبوب FIFA هستند. شاهکار شرکت EA Sports که علاوه بر راضی کردن طرفداران ثابت خود هر سال تعداد بیشتری از طرفداران رقیب خود یعنی PES را به سمت خود می‌کشاند و فاصله رقابت را به نفع خود بیشتر و بیشتر می‌کند. امسال هم طبق سنت سال‌های پیش با شروع فصل جدید، نسخه جدید بازی FIFA با ویژگی‌های جدید منتشر شد. مسئولان ساخت بازی ادعا کرده اند که FIFA 15 از تمامی نسخه‌هایی که تا به حال منتشر شده است جذاب‌تر و پر هیجان‌تر است و برای شفاف سازی بیشتر آن را با نسخه سال قبل یعنی نسخه 14 مقایسه کرده‌اند و این نسخه را بسیار قوی‌تر از نسخه قبلی معرفی کرده‌اند. البته تعداد زیادی از منتقدین و سایت‌های معتبر ارزشیابی بازی‌های کامپیوتری این ادعای سازندگان بازی را تایید کرده‌اند. شعار امسال بازی فیفا «بازی را حس کنید» (Feel the Game) است و نشان می‌دهد که سازندگان بازی تا حدی بر روی روان بودن سبک بازی کار کرده‌اند که بتوانید بیشترین لذت را از دریپل زدن، به ثمر رساندن گل‌های متفاوت، پاس کاری، بازیکن یابی و  غیره ببرید! در ادامه برخی از ویژگی‌های نسل جدید بازی فیفا به اختصار معرفی شده‌اند.

برخی از ویژگی‌های بازی FIFA 15:
- هوش مصنوعی حساس:
برای اولین بار بازیکنان بر اساس موقعیت‌های مختلف درون بازی بیش از 600 واکنش احساسی نشان می‌دهند. مثلا زمانی که هدف یک تکل خشن قرار بگیرند و یا یک موقعیت خوب را خراب کنند و یا این که یک گل فوق العاده به ثمر برسانند مثل بازیکنان واقعی احساس خود را بروز می‌دهند.

- گزارش و نمایش با کیفیت وقایع بازی: علاوه بر کیفیت بالای گزارش صحنه‌های مختلف بازی، طرفداران هم نسبت به موقعیت‌های خاص عکس العمل نشان می‌دهند.

- مدیریت تیم: شما می‌توانید از 1 تا 6 دستور بازی مختلف را به تیم خود بدهید. در نتیجه می‌توانید در موقعیت‌های مختلف و در مقابل حریفان متفاوت از ترکیب‌ها و تاکتیک‌هایی که از پیش آماده کرده‌اید، استفاده کنید.

- دروازه‌ بان‌های بهتر: احتمالا در نسخه‌های قبلی فیفا شاهد لحظاتی بوده‌اید که دروازه بان‌ها در برخی موارد که به ندرت هم پیش می‌آمدند، هیچ تلاشی برای دفع یا جمع کردن توپ‌های نزدیک به خود نمی‌کردند. حال در این نسخه با بالاتر رفتن هوش مصنوعی دروازه بان‌ها شاهد نمایش بهتری از طرف آن‌ها خواهیم بود.

- تشخیص تاکتیک‌ها: بازیکنان می‌توانند تاکتیک‌های تیم‌ها را تشخیص دهند و بر اساس آن سبک بازی خود را تغییر دهند.

- گرافیک خیره کننده: صورت و ظاهر بازیکنان با جزئیات بسیار بالایی ساخته شده است. علاوه بر این بدن آن‌ها هم مانند بدن یک ورزشکار واقعی قدرتمند به نظر می‌رسد. لباس بازیکنان هم نسبت به شرایط زمین تغییر می‌کند، مثلا با لیز خوردن در زمین بارانی گلی می‌شود.

- مستطیل سبز زنده: استادیوم زنده و شور و هیاهوی تماشاچیان زندگی را در کالبد بازی می‌دمد. چمن‌های زمین نسبت به تکل‌ها و ردپای بازیکنان تاثیر می‌پذیرند. تور دروازه‌ها و پرچم کرنرها با وزش باد به حرکت در می‌آیند.

علاوه بر موارد ذکر شده قسمت مربی‌گری و تولید ستاره جدید، جنگ‌های تن به تن و کنترل روان بازیکنان از دیگر نقاط قوت این بازی است.

 

FIFA 15 is an association football simulation video game developed by EA Canada and published by Electronic Arts. It was released on 23 September 2014 in North America, 25 September in Europe and 26 September in the United Kingdom and Ireland for the PlayStation 3, PlayStation 4, PlayStation Vita, Nintendo 3DS, Wii, Xbox One, Xbox 360, Microsoft Windows, iOS, Android and Windows Phone. On PC, FIFA 15 runs on EA’s Ignite engine with the same features as the PS4 and Xbox One editions.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

- OS: Windows Vista SP2 / Windows 7 SP1 / Windows 8.1 (64-bit only)
- CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.4Ghz (or AMD Phenom 7950 Quad-Core, AMD Athlon II X4 620 Equivalent)
- RAM: 4 GB
- VGA: ATI Radeon HD 5770, NVIDIA GTX 650 or better
- Hard Drive: 13.0 GB
- DirectX: 11.0

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: EA Sports
حجم فایل: 14950 مگابایت
تاریخ انتشار: 12:14 - 93/12/24
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

راهنمای نصب

1. ابتدا بازی را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید.
2. با اجرای فایل launcher.exe وارد بازی شوید.

توجه: برای استفاده از کرک نسخه 3، نیاز به آپدیت شماره 4 دارید. در نتیجه برای سهولت، هر دو قسمت (Update و Crack) در یک لینک برای دانلود قرار داده شده اند. همچنین به یاد داشته باشید که مراحل نصب آپدیت و کرک را به ترتیب زیر انجام دهید.

3. فایل های موجود در پوشه Update را در محل نصب بازی بر روی سیستم خود کپی کنید و با دستور Replace، فایل های کپی شده را جایگزین فایل های موجود کنید.
4. پس از این که فایل های آپدیت شده به صورت کامل جایگزین فایل های قبلی شدند وارد پوشه Crack شوید و آن ها را هم به روش قبل کپی و جایگزین کنید.
5. پس از انجام دادن مراحل قبل، فایل Origin.Games.Reg.Tools.v1.0-3DM را با سطح دسترسی Admin اجرا کنید. برای این کار بر روی فایل مذکور، راست کلیک کنید و گزینه Run as administrator را برگزینید.
6. فایل Launcher را هم مشابه مرحله 5 اجرا کنید.
7. ممکن است نرم افزار ضد ویروس یا فایروال شما فایل های موجود در پوشه کرک را اشتباها به عنوان فایل های مخرب شناسایی کند. جهت احتیاط، این فایل ها را در نرم افزارهای امنیتی خود به عنوان فایل های مورد اطمینان معرفی کنید.


توضیحاتی در مورد کرک نسخه 3 گروه 3DM:
این کرک علاوه بر ویندوز 7 بر روی ویندوزهای 8 و 8.1 هم قابل اجرا است. (فقط ویندوزهای 64 بیتی)
کرش موجود در ویندوز 8 که پس از انتخاب زبان رخ می داد، برطرف شده است.
تنها 65 درصد از CPU ها می توانند این کرک را اجرا نمایند. در نتیجه ممکن است، فایل های کرک بر روی رایانه شما اجرا نشوند.
این کرک را نمی توان یک کرک کامل و قابل اطمینان دانست و در صورتی که خواهان کرک های معتبر تر هستید، باید تا زمان عرضه آن ها شکیبا باشید.

لینک های دانلود

راهنمای دانلود

لینک های دانلود (مستقیم) - 14950 مگابایت

- Release: FIFA 15 Ultimate Team Edition - 3DM
- Size:
14.6 GB

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 393
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 54
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 174
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 430
  • بازدید ماه : 430
  • بازدید سال : 103,157
  • بازدید کلی : 1,118,845
  • اطلاعیه

      لینک های دانلود درحال بروزرسانی ...

      --------------------------

      آموزش دانلود از سایت آپلود بوی : ابتدا بر روی دانلود کم سرعت کلیک کنید ، پس از ورود به صفحه ثانیه شمار به مدت 45 ثانیه صبر کنید تا ثانیه شمار صفر شود.سپس بر روی دکمه دانلود فایل کلیک نمایید.سپس بر روی دکمه Download now کلیک کنید تا دانلود شما آغاز گردد.